Bestyrelsesmøde – marts
Mødet afholdt: 04-03-2025
Tidspunkt: 18-19
Sted: Bredagervej 29, kld.
Tilstede: Nicklas Dahlin, Lesley Schlabs og Christel Lundal
Afbud: Merie Razmussen, Bente Hicks, Peter Lauersen
Referent: CL
De grønne arealer. Vi havde en forventning om, at ”etablering af bede” inkluderede, at der kom jord på i stedet for det, som blev fjernet. Det var så ikke tilfældet.
Flagstang
Den er uden flagline, den fik et tryk af et køretøj under nedlægning af nye rør. Fundamentet er beton og flagstangen kan rokkes en cm. Set i lyset af den kommende minihelhedsplan er der flertal i bestyrelsen for ikke at belaste udgiftskontoen med hverken fjernelse af nuværende eller etablering af ny flagstang.
Minihelhesplan (MHP)
Ja – det trækker ud. På forespørgsel både telefonisk og skriftligt er vi medio febr. blevet informeret om, at projektet er et punkt på Organisationsbestyrelsens dagsorden den 02-04-2025. Det er så gået 1 år siden bestyrelsen var til møde i AAB, hvor vi blev forelagt hvilke arbejder, AAB fandt nødvendige.
DV-plan
Bestyrelsen har forhåndsgodkendt DV-planen for 2026, det er noget der skal laves og den kommer til at se helt anderledes ud når projekt MHP iværksættes. Alle aktiviteter der er relateret til MHP er udskudt til 2028. DV-planen ændrer sig løbende, afhængigt af bla. den kommende bygningsgennemgang her i marts.
Næste bestyrelsesmøde bliver TIRSDAG den 8. april 2025, kl. 18-19 – hvor bestyrelsen ligeledes kan træffes på kontoret.
Bestyrelsesmøde – februar
Mødet afholdt: 03-02-2025
Tidspunkt: 18-19
Sted: Bredagervej 29, kld.
Tilstede: Nicklas Dahlin (ND), Bente Hicks (BH) og Christel Lundal (CL)
Afbud: Merie Razmussen (MR), Lesley Schlabs (LS), Peter Lauersen (PL)
Referent: CL
AAB opstarter et pilotprojekt som kommer til at foregå over et år.
Her vil bestyrelser mod et honorar kunne påtage sig opgaver ud over de basale/ parlamentariske, svarende til dem vi har pt.
Opgaverne kunne være fx være personaleledelse eller økonomi.
AAB udvælger nogle afdelinger som er interesserede i at deltage – vi har valgt IKKE at vise interesse for at deltage.
Serviceaftalen mellem afdelingsbestyrelsen / AAB – en aftale om hvem der har ansvar og udfører de opgaver der er, ved at drive boligforeningen – fortsætter uændret det næste år.
Næste bestyrelsesmøde bliver d. 3. marts kl. 18 – 19, Bredagervej 29 i kælderen.
Her er I som altid velkomne med spørgsmål og andet.
05-02-2025, Bestyrelsen
Bestyrelsesmøde – januar
Mødet afholdt: 06-01-2025
Tidspunkt: 18-19
Sted: Bredagervej 29, kld.
Tilstede: Peter Lauersen (PL), Lesly Schlabs (LS), Nicklas Dahlin (ND), Bente Hicks (BH) og Christel Lundal (CL)
Afbud: Merie Razmussen (MR)
Referent: CL
Meddelelser og aktuelle emner
Bedene på de grønne områder
burde nu være tilsået med frø, som løbende blomstrer når det bliver varmere.
Den jord som er gravet af ligger nu i en bunke, den vil senere blive fordelt ud hvor der mangler.
Næste ordinære afdelingsmøde er planlagt til d. 11. september 2025
Så læg fluks i kalender 😊 I vil naturligvis få indkaldelser som vanligt, når vi nærmer os
Næste bestyrelsesmøde bliver d. 3. februar 2025 kl. 18 – 19, Bredagervej 29 i kælderen.
Her er I som altid velkomne med spørgsmål og andet.
12-01-2025, Bestyrelsen